TAGLINE

UNGGUL SEPANJANG ZAMAN

Monday, 27 February 2012

PIAGAM PELANGGAN

KAMI WARGA SK SERI TELOK, BATU PAHAT KOMITED UNTUK MEMBERIKAN PERKHIDMATAN YANG TERBAIK SERTA LAYANAN YANG BERKUALITI KEPADA PELANGGAN KAMI SEPERTI BERIKUT:
KEPADA MURID-MURID:
  • Setiap murid berhak mendapat tempat belajar yang sesuai, ceria dan kondusif sebaik-baik mendaftar di sekolah ini.
  • Setiap murid mendapat pendidikan yang berkualiti mengikut kehendak FPK.
  • Setiap orang murid dijamin keselamatannya di dalam kawasan sekolah ini.

KEPADA STAF:
  • Setiap staf akan menikmati kepuasan  kerja.
  • Setiap staf akan mendapat maklumat terkini.
  • Setiap staf akan diberi galakan mempertingkatkan potensi diri.
  • Setiap staf akan merasa selesa dan gembira.

KEPADA IBU BAPA:
  • Segala masalah disiplin yang timbul akan diambil tindakan segera.
  • Mendapat layanan mesra adil dan saksama semasa berada di sekolah.
  • Setiap aduan akan dilayan serta merta.
  • Urusan pertukaran murid akan diselesaikan dalam masa 3 hari.
KEPADA STAKEHOLDER:
  • Menjawab surat tidak lebih dari tarikh yang ditetapkan.
  • Memastikan setiap arahan dan permohonan dari PPD/JPNJ/KPM mendapat tindakan dalam masa 3 hari.
  • Menjawab aduan jika ada dalam masa satu hari.

No comments:

Post a Comment