KAMI WARGA SK SERI TELOK, BATU PAHAT KOMITED UNTUK MEMBERIKAN PERKHIDMATAN YANG TERBAIK SERTA LAYANAN YANG BERKUALITI KEPADA PELANGGAN KAMI SEPERTI BERIKUT:
KEPADA MURID-MURID:
- Setiap murid berhak mendapat tempat belajar yang sesuai, ceria dan kondusif sebaik-baik mendaftar di sekolah ini.
- Setiap murid mendapat pendidikan yang berkualiti mengikut kehendak FPK.
- Setiap orang murid dijamin keselamatannya di dalam kawasan sekolah ini.
KEPADA STAF:
- Setiap staf akan menikmati kepuasan kerja.
- Setiap staf akan mendapat maklumat terkini.
- Setiap staf akan diberi galakan mempertingkatkan potensi diri.
- Setiap staf akan merasa selesa dan gembira.
- Segala masalah disiplin yang timbul akan diambil tindakan segera.
- Mendapat layanan mesra adil dan saksama semasa berada di sekolah.
- Setiap aduan akan dilayan serta merta.
- Urusan pertukaran murid akan diselesaikan dalam masa 3 hari.
KEPADA STAKEHOLDER:
- Menjawab surat tidak lebih dari tarikh yang ditetapkan.
- Memastikan setiap arahan dan permohonan dari PPD/JPNJ/KPM mendapat tindakan dalam masa 3 hari.
- Menjawab aduan jika ada dalam masa satu hari.
No comments:
Post a Comment